Kako priti s svojo knjigo na police knjigarn? 

Če želite svojo knjigo videti na policah knjigarn?


Kateri avtor pa ne sanja o tem, da bi videl svojo knjigo na polici v trgovini, knjigarni, spletni knjigarni?

Potrebno je vedeti  nekaj ključnih stvari.


Naše dolgoletne izkušnje z založnistvom in prodajo v drugih spletnih knjigarnah, fizičnih knjigarnah in drugih malo prodajah vam bodo dali neprecenljive nasvete in vam pomagali pri vašem pristopu do prodajalcev knjig in novih tržnih poteh. 


Kaj morate vedeti in čemu se je potrebno izogibati pri prodaji knjige v knjigarnah?


  • Imejte svoj ISBN, preden sploh začnete s poizvedovanjem. Knjigarne verjetno ne bodo nikoli želele naročiti vaše knjige pri Amazonu. Je neposreden konkurent njihovemu poslu. Če vam je torej pomemben prostor na policah v knjigarni, tega ne pozabite v fazi založništva! Tukaj si lahko ogledate našo objavo v blogu o ISBN!
  • Ne kontaktirajte prodajalcev v njihovih najbolj obremenjenih dneh ali v času njihove največje zasedenosti. Če je v trgovini gneča, to ni čas za pogovor. Obiščite trgovino ob urah, za katere je verjetno, da bodo mirne – v tednu sredi dopoldneva je dober timing. Ali za klic ali za mail. 
  • Oglejte si trgovino ali spletno trgovino in se prepričajte, da se vaša knjiga dobro prilega. Določene knjigarne so namenjene predvsem prodaji otroških knjig, druge romanov, pri nas v Canguri knjig o duhovnosti, osebni in poslovni rasti. Iz zato nimamo publike (kupcev), ki bi kupile knjigo za otroke. Ne glede na to kako poznan avtor ste, vam knjige ne bomo morali dobro prodajati, saj nas stranke obiščejo z drugimi nameni - kupiti knjigo o duhovnosti. Obisk knjigarn ter pregled njihove ponudbein vzdušja vam bo pomagal dobiti veliko teh informacij brez besed!
  • Ne pozabite na finance, zlasti ko gre za donos. Če prodajalec naroča vašo knjigo, bo morda zahteval možnost vračila knjig. Tako je in ne morete narediti veliko, da bi to spremenili. Tudi pokvarljivo blago trgovci vračajo, če jih ne prodajo v roku, s knjigami ni nič drugače.
  • Morda se boste morali obrniti na številne trgovine, knjigarne in spletne trgovine, da bodo vidni rezultati, in tukaj vadite potrpežljivost, ne ustavite se pri prvem ne. S pametnim pristopom in dobro knjigo lahko najdete odličen dom na polici v vaši lokalni knjigarni!
  • Med možnosti za povečanje prodaje knjig v knjigarnah sodijo promocija knjige prek različnih kanalov, kot so oglaševanje, spletna prisotnost, in sodelovanje z influencerji na družbenih medijih. Druga možnost je pridobivanje pozitivnih ocen in recenzij od kritikov in drugegih strokovnjakov v industriji. Prav tako lahko organizirate dogodke, kot so predstavitve avtorja in delavnice, v knjigarnah, da bi privabili več ljudi v trgovino in jih spodbudili k nakupu knjige.


Tvoja košarica je prazna Nadaljuj
Nakupovalna košarica
Vse skupaj:
Popust 
Popust 
Preglej podrobnosti
- +
Razprodano