Kako vedeti, da se bo tvoja knjiga prodajala?

Ključ do prodaje je idealni bralec. Vsaka knjiga se bo prodajala, če ima idealne bralce. 


Torej morate vedeti za koga in komu pišete knjigo. 


Iskanje idealnega bralca za svojo knjigo je lahko razlika med slabo oceno in dobro oceno. Slabe ocene je težko sprejme marsikateri avtor, lahko pa vam tudi dajo vpogled v vaše trženje in kdo bere vašo knjigo. Dajo vam priložnost, da se vprašate: »Ali dosegam prave bralce za svojo knjigo?«


Vsak avtor dobi slabe ocene!

Predstavljajte si, da ste romanopisec, ki pregleduje nekaj zadnjih ocen svoje nove knjige in naletite na to:

"To ni epska, lepa zgodba o preizkušnjah čudovite družine ali karkoli drugega. To je dolga, slabo napisana zgodba o spolnem življenju družine."

"Kako ta avtor vzame tako zanimivo in impresivno temo in jo napiše tako neokusno, brez čustev in dolgočasno?"

"Je bila ta knjiga dobro napisana? Ne. Sem vseeno užival? Tudi ne."

"To je knjiga, zaradi katere sem ignoriral priporočila drugih ljudi. Pojma nimam, kaj kdo vidi v tem košu smeti."


Joj. Lahko si predstavljate, kako močno bi taka povratna informacija prizadela vsakogar, še tako močnega človeka. Morda bi mislili, da bi avtor moral odložiti svoj klobuk in najti lepo službo v javni upravi. 


Kaj pa, če vam povem, da so to bile ocene, ki so ocenjevale knjigo, ki je prejela številne nagrade in nazive Best seller.. 


Pomembno je, da se knjigo prodajate svojim idealnim bralcem.


Ne zanimajo moških knjige o tem kako se ženska prebija skozi svoja čista ob porodu... 


Včasih se ob vašo knjigo spotakne napačna oseba in našli se bodo ljudje, ki jim to ne bo všeč. Toda včasih te slabe ocene izvirajo iz slabega trženja, skupaj s ciljanjem na napačne vrste bralcev.


Zato si zapomnite, da je izredno pomembno, da natančno veste, KDO je vaš bralec, in se z usklajenimi prizadevanji tržite tej določeni publiki, lahko zagotovite, da bo ocen, kot je ta, zelo malo. Da se zgodijo le, ko napačen bralec naleti na vašo knjigo.


Avtorji morate nujno vedeti, kako je vaš idealen bralec!

Toda to je včasih izredno težko. In če imate do pike definirano idealno stranko, ste več kot na konju. Včasih se zdi, da je težko znati ciljati idealnega bralca. A če začnemo že na samem začetku potem so lahko uspehi zagotovljeni. Koraki:

  1. Že med samim pisanjem imejte v mislih točno osebo, z imenom, starostjo, vsemi prednostmi, in težavami s katerimi se sooča. V mislih imejte vse njegove strahove, pomisleke, njegovo življensko zgodbo. 
  2. Temu prilagodimo tudi podnaslov. V podnaslovu izberimo ključne besede, po katerim bo idealni kupec iskal knjigo. 
  3. Uporabimo ključne besede ali vprašanja, ki si jih postavlja ključni kupec pri pisanju oglasov, trženju in nagovarjanju v medijih. 

Naredite vse, da dobro definirate ključnega kupca in pridobili boste kritike kot so:  »Počutil sem se, kot da je bila ta knjiga napisana zame!« – in tudi prodaja pride.


Pogosto je dobra (in precej spodbudna) lekcija to, da ni bila kakovost knjige tista, ki je povzročila slabe kritike in počasno prodajo. Šlo je zgolj za napačno ciljanje pri trženju knjig.


Tvoja košarica je prazna Nadaljuj
Nakupovalna košarica
Vse skupaj:
Popust 
Popust 
Preglej podrobnosti
- +
Razprodano